Alla goda ting är... tre?

Det är en svoschig tid just nu... 
Allt går ju så snabbt! Plugget hänger över mig som ett megaåskmoln. Dock har det inte än bestämt sig om det är syndafloden eller bara ett rejält oväder den ska ge mig... 
 
Nästföljande vecka kommer jag behöva ta ut mina sista franska krafter innan jag får lov att komma hem. Imorse skrev jag ett engelskaprov, som gick vägen. Dock var det ganska så lite tid för att göra så mycket.
 
I eftermiddag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag har ju ett potpurri av saker på att göra-listan så jag kommer i alla fall inte ha problem att hålla mig sysselsatt. 
 
För ett tag sedan meddelade jag att jag just nu är inskriven på tre universitet. Nu har jag även lyckats med att ha tre lägenheter i rullning! Jag har precis fått ett erbjudande om en ny lägenhet, så om ni vill hitta mig i Linkan till hösten får ni försöka på T1 istället för i Ryd! Kommer bli awesome! 

Egentligen skulle jag bara kunna sammanfatta mitt inlägg med att "det är mycket just nu". Samtidigt som jag känner en press att göra och klara alla mina kurser har jag också logistikfixerier med skola, lägenhet och så vidare. Till råga på allt så händer det saker i Sverige med nya kurser, nya lägenhet och allt därtill. Men men. Till hösten återgår det till det normala. Då har jag en lägenhet, ett universitet och det bästa av allt:

"Version Original" är på Svenska!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mesaventures

Borttappas svensk i Frankrike med rätt att läsa reglerteknik på ett språk hon inte riktigt behärskar

RSS 2.0