Prov, kodning, sol och vin

Nu när tentan i Gestion des Stocks är gjord har jag bara en presentation och ett prov kvar att göra. Denna förmiddag har tillägnats min programmeringskurs. Jag har precis skickat in mina lösningar för denna vecka så vi får hoppas att de är nöjda med min kod! I eftermiddag blir det laboration i projektledning och sedan ska vi förbereda morgondagens presentation. 
 
Solen lyser och det är ett riktigt fint sommarväder. Igår tog jag, Michaela och Victoria tillvara på sommarmoodet och gick och drack vin på "L'autre table", där jag och Victoria gick till hennes andra kväll i detta land. Jag har ju alltid varit lite svag för cirkelkompositioner!
 
Förresten: Om ni undrar hur många programmerare det finns där ute som sitter i sin säng med långklänning, nymålade naglar och äter torrostade madlar kan jag med all säkerhet säga att detta antal är större eller lika med 1. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mesaventures

Borttappas svensk i Frankrike med rätt att läsa reglerteknik på ett språk hon inte riktigt behärskar

RSS 2.0