Wednesday evening!

Sådär ja! Då har mer än halva arbetsveckan gått! Faktum är att jag endast har (eller tänker gå på är det ärliga sättet att säga) två timmars schemalagd tid kvar denna vecka. Dock så är det mycket att göra just nu. Det är både rapporter som ska skrivad, presentationer att förbereda och tentor att plugga inför. Så... Jag kommer helt klart ha saker att göra de två följande dagarna. Jag och Raoul har planerat in en pluggfri helg så det gäller att jobba bort så mycket som möjligt. 
 
Men nu släpper vi skolan för ett tag: Ikväll ska Annica ha sin "Hej då-fest", eller som jag väljer att kalla den, "Ses snart-fest". Tänk att folk börjar åka härifrån. Nu är det inte långt kvar...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mesaventures

Borttappas svensk i Frankrike med rätt att läsa reglerteknik på ett språk hon inte riktigt behärskar

RSS 2.0