4 veckor

Japp. Det är så lång tid kvar tills jag tar flyget hem till Sverige! 
 
Idag har jag satt upp en schema på min vägg över resterande dagar i detta land. Det är inte långt tid kvar nu och det börjar kännas. Mitt huvud åker stundtals 165 mil nordost, då jag har massa saker i huvudet om vad jag ska fixa när jag kommit hem. Jag håller just nu att leta upp en ny lägenhet i Linköping och jag börjar lägga mitt logistikpussel då jag ska växla mellan Linköping, Norrköping och Stockholm denna sommar. Varför göra det lätt för sig? 
 
Men trots att det är mycket att tänka på måste jag fokusera på det franska livet. Det är mycket kvar att göra här nere innan det är dags att lämna rue Thiers. 
 
Idag har jag varit i skolan och jobbat med mitt lilla Gantt-schema. Sedan har det även blivit lite logistikplugg blandat med skypesamtal och promenad. ganska så väldigt ospännande alltså. 
 
Imorgon är det en ny dag. Den börjar med 4 1/2 h föreläsning med ugglan. Wish me luck!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mesaventures

Borttappas svensk i Frankrike med rätt att läsa reglerteknik på ett språk hon inte riktigt behärskar

RSS 2.0